Selasa, 19 Februari 2013

~ Selamat Tinggal Sayang ~

Ku langkah kan dengan gontai
jejak kaki ini .
Dengan membawa sekeping luka yang mengores di jiwa .
Saat hadirmu dalam hidupku telah meracuni dalam sayatan di hati .

Jangan kau hiraukan kemana
langkah ini
Sudah cukup derita yang kau suguhkan dalam perjalanan hidupku .

Maafkan aku terpaksa ini
ku lakukan untukmu
Sudahlah ...
Jangan berpura -pura dengan air matamu .

Aku tau curahan hatimu untuk siapa .
Dirimu lebih memilih dia
dari pada aku yang tulus menyayangimu .

Maaf ..
Mungkin aku yang salah menanam cinta di hatimu
sehingga rasamu tiada mau menghiraukan hatiku

Akulah yang salah untuk semua ini , kembalilah untuknya
semoga kebahagiaan selalu
kau temui dalam hidupmu
Biarlah aku di sini sendiri dangan mengenang luka
yang engkau berikan atas waktu yang telah bertandan untukku .

Selamat tinggal sayang
moga mentari selalu menaungi dalam senyummu .

Salam jelang siang sahabat .

2 komentar: